fbpx

KZ

Пациент пен оның отбасының құқықтары мен міндеттері туралы жадынама

ҰШМҮО пациенттері мен олардың отбасылары:

  1. Пациенттің және оның отбасының мәдени, жеке, діни, рухани құндылықтары мен сенімдеріне құрметпен қарауға.
  2. Жеке өмірге қол сұғылмаушылыққа және заң шеңберінде дәрігерлік құпияны құрайтын құпия мәліметтерді жария етпеуге. Пациент фото/бейне/аудио түсірілімнен бас тартуға.
  3. Медициналық авиация желісі бойынша медициналық қызметтер көрсету шеңберінде Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес ТМККК (тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі) алуға.
  4. Сапа стандарттарын сақтауға.
  5. Өтініштер беруге және ұсыныстар енгізуге.
  6. Үздіксіз оқыту, балама әдістерді таңдау арқылы емдеу және күтім процесіне қатысуға, сондай-ақ медициналық көмек пен тасымалдаудан бас тартуға.
  7. Белгіленген жауапкершілік шегінде пациенттердің мүлкін ұрлаудан немесе жеке заттарын жоғалтудан қорғауға.
  8. Физикалық зорлық-зомбылықтан қорғауға (балалар, еңбекке жарамсыз адамдар, қарттар және осал топтың басқа адамдары тиісті қорғаныс алады).
  9. Құқықтары мен міндеттері туралы олар үшін қолайлы нысанда және түсінікті тілде хабарлауға құқылы.

 

Пациенттің және оның отбасының міндеттері

  1. Медицина қызметкерлерімен қарым-қатынаста құрмет көрсетуге.
  2. Медициналық авиацияның мобильдік бригадасының мамандарына аурудың диагнозын қою үшін мен ағымына қажетті барлық ақпаратты хабарлауға.
  3. Медициналық авиацияның мобильдік бригадасының қызметкерлерін медициналық көмек көрсету және тасымалдау процесінде, сондай-ақ айналасындағыларға қауіп төндіретін аурулар туындаған не оларға күдік туындаған жағдайларда өз денсаулығының жай-күйінің өзгерістері туралы уақтылы хабардар етуге.
  4. Басқа пациенттердің құқықтарын бұзатын әрекеттер жасамауға.
  5. Медициналық авиацияның мобильдік бригадасы қызметкерлерінің ұсынымдарын сақтауға.
  6. Пациентті (баланы, қамқорлықты) назардан тыс қалдырмауға.
  7. Әуе және жерүсті тасымалдау кезінде техника қауіпсіздігінің барлық қағидаларын сақтауға, медициналық авиацияның мобильдік бригадасының мүлкіне ұқыпты қарауға, медициналық персоналмен ынтымақтастық жасауға міндетті.

 

Ақпарат пен көмек алғысы келетін пациенттер үшін әртүрлі ресурстар бар. Медициналық авиация мобильдік бригадасының қызметкерлерімен сөйлесуден басқа, пациенттер:

  • медициналық авиация желісі бойынша тасымалдау кезінде көрсетілген медициналық қызметтердің сапасы туралы ауызша түсініктеме бере алады;
  • пікірлер мен ұсыныстарды тіркеуге арналған журналға жазбаша пікір/ шағым қалдыра алады;
  • МАМБ-ның барлық әуе кемелерінде QR-кодтар бар, сканерлегеннен кейін, ол сайтқа жолдайды, онда медициналық авиация желісі бойынша тасымалдау кезінде көрсетілген медициналық қызметтердің сапасына қатысты бағалауды қалдыруға болады;
  • сенім телефонына 8(7172) 709-713; ішкі.21-01 (дүйсенбіден бастап жұмаға дейін, сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, мереке және демалыс күндерінен басқа) хабарласа алады. Мереке және демалыс күндері өтініштерді диспетчерлік қызмет қызметкерлері тіркейді. Диспетчерлік қызмет тел. 8(7172) 701-702.
  • ҰШМҮО сайтында https://emcrk.kz («бізге жазыңыз» қойындысы) немесе электрондық пошта арқылы Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра. пікір қалдыра алады.

Этика ережелері

Іскерлік этикет және корпоративтік мәдениет

Соблюдение ҰШМҮО іскерлік этика кодексін сақтау атқаратын лауазымына қарамастан, барлық лауазымды тұлғалар және ҰШМҮО барлық қызметкерлері үшін міндетті болып табылады. Мінез-құлықтың жоғары этикалық стандарттарына негізделген бірыңғай корпоративтік рух пен мәдениетті сақтауға арналған. Іскерлік этика кодексінде ұйым ішінде де, сыртқы серіктестермен де бірыңғай құндылықтар, этикалық қағидаттар мен мінез-құлық стандарттары жазылған.

ҰШМҮО өз қызметкерлері мен олардың жұмысында стратегиялық міндеттерге қол жеткізуге бағдарлануды, кәсібилік пен жетілуге ұмтылуды, бастамашылдық пен белсенділікті, тәртіптілік пен жауапкершілікті, өзара қолдауды, жас маманға көмек көрсетуді бағалайды

ҰШМҮО қызметкерлері өздерінің лауазымдық міндеттерін атқарғаны үшін жалпы қабылданған сыпайылық пен қонақжайлылықтың нысандарын қоспағанда, сондай-ақ хаттамалық және өзге де ресми іс-шараларды өткізу кезінде жеке және заңды тұлғалардан сыйақы, сыйлықтар немесе қызметтер қабылдауға құқығы жоқ. Іскерлік келіссөздер, әсіресе телефон арқылы, биязы және сыпайы түрде жүргізілуі керек.

Жиналыстарда ұялы телефондарды өшіріңіз немесе дыбыссыз режимді қосыңыз!!!

Медициналық этика және деонтология

  1. медицина қызметкері «зиян келтірме!» емдеу әдісін таңдай отырып, пациентті негізсіз қауіп-қатерге ұшыратпауы тиіс.
  2. медицина қызметкері пациенттің ар-намысы мен қадір-қасиетін құрметтеуі, оған тілектестікпен қарауы, оның жеке құпиясының құқығын құрметтеуі, пациенттің туыстары мен жақындарының алаңдаушылығын түсіністікпен қабылдауы, пациенттің және оның отбасы мүшелерінің жеке істеріне араласпауы тиіс.
  3. медицина қызметкері пациентке өзінің діни және саяси көзқарасын таңытуға құқығы жоқ.
  4. медицина қызметкерінің пациентпен қарым-қатынасы кезінде өзін-өзі жарнамалауға жол берілмейді.
  5. пациенттен ұсынылатын қызметтер үшін төлем талап ету фактілеріне жол берілмеуі тиіс.
  6. медицина қызметкерінің жеке сенім-нанымдары және өзге де кәсіби емес себептер медициналық көмек көрсетуге әсер етпеуі тиіс.
  7. медицина қызметкері өзінің жағдайын, пациенттің эмоционалдық жағдайын пайдаланып, онымен мүліктік мәмілелер жасасуға, оның еңбегін жеке мақсатта пайдалануға, сондай-ақ бопсалау және парақорлықпен айналысуға құқығы жоқ.

ҰШМҮО диспетчерлік қызметінің қызметкерлері үшін телефон арқылы сөйлесулер жүргізу этикасы:

  1. ҰШМҮО диспетчерлік қызметінің қызметкерлері (аға дәрігерлер, фельдшер-диспетчерлер) пациенттермен, іскерлік серіктестермен телефон арқылы сөйлескен кезде кез келген жағдайда сабырлы болуға және әңгімелесушінің мінез-құлқына ешқашан өзінің наразылығын білдірмеуге тиіс.
  2. диспетчерлік қызметтің қызметкері өзінің интонацияларында өте сыпайы болуы тиіс. Әңгімелесушінің дөрекілігі, баяулығы немесе көп сөйлейтіндігі туралы айтуға болмайды. Медициналық емес қызметкерлермен сөйлескен кезде өз сөзінде кәсіби терминологияны қолдануға болмайды.
  3. диспетчерлік қызмет қызметкері өзінің әңгімелесушісіне әрдайым мұқият қарайды. Ол сұхбаттасушының ақпаратты – мазмұны, жылдамдығы, көлемі және эмоционалды жай-күй тұрғысынан қабылдауға ыңғайлы екендігіне көз жеткізеді.

Сыртқы келбет (дресс-код)

Медициналық қызметкерлерге арналған ҰШМҮО-да сыртқы келбеттің мынадай стандарттары белгіленген: бактерияға қарсы сіңіруі бар мақта-мата негізіндегі хирургиялық костюм, мақтамен аралас матадан жасалған капюшоны бар кеудеше, мақтамен аралас матадан жасалған костюм, бактерияға қарсы сіңіруі бар мақта-мата негізіндегі медициналық халат. Негізгі түсі – медицина қызметкерлері үшін – сары жапсырмалары бар қызыл, реанимобиль жүргізушілері үшін - жарық шағылыстыратын сызығы бар қара көк, санитарлар үшін – жапсырмалары жоқ күлгін түс.

ҰШМҮО әкімшілік-басқару персоналының қызметкерлері өздерінің қызметтік міндеттерін орындау кезеңінде киім, аяқ киім және шаш үлгісін таңдауда іскерлік стильді қатаң ұстануға тиіс. Іскерлік стиль – киімнің консервативті стилі. Ресми іскери стиль аксессуарларды аз қолдана отырып, стильді костюм мен классикалық аяқ киімді білдіреді.

Әрбір қызметкерде Тегі, Аты, Әкесінің аты және лауазымы көрсетілген бейдж болуы тиіс.

         

Анонс – «Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізу туралы»
Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі Төрағасының 2016 жылғы 19 қазандағы № 12 бұйрығымен бекітілген сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізудің үлгілік қағидаларына сәйкес ҚР ДСМ «Ұлттық шұғыл медицинаны үйлестіруші орталығы» ШЖҚ РМК-да 2025 жылғы 21 сәуірден 11 маусым аралығында сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізіледі.
Нәтижелерді жария талқылау 2025 жылғы 16 маусымға Астана қаласы, Есіл ауданы, Хусейн бен Талал көшесі, 14, А корпусы, 1 қабат мәжіліс залы мекенжайы бойынша жоспарланған

Анонс – «Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізу туралы»
Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі Төрағасының 2016 жылғы 19 қазандағы № 12 бұйрығымен бекітілген сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізудің үлгілік қағидаларына сәйкес ҚР ДСМ «Ұлттық шұғыл медицинаны үйлестіруші орталығы» ШЖҚ РМК-да 2024 жылғы 17 сәуірден 31 мамыр аралығында сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізіледі.
Нәтижелерді жария талқылау 2024 жылғы 10 маусымға Астана қаласы, Есіл ауданы, Хусейн бен Талал көшесі, 14, А корпусы, 1 қабат мәжіліс залы мекенжайы бойынша жоспарланған

Анонс – «Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізудің үлгілік қағидаларын бекіту туралы»
Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі Төрағасының 2016 жылғы 19 қазандағы № 12 бұйрығымен бекітілген Сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізудің үлгілік қағидаларына сәйкес ҚР ДСМ «Ұлттық шұғыл медицинаны үйлестіру орталығы» ШЖҚ РМК-да 2023 жылғы 10 мамырдан 10 маусымға дейін сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізілуде
Нәтижелерді көпшілікке талқылау Астана қ., Есіл ауданы, Қорғалжын тас жолы 13/2 ғимарат, 2 т.е.б., 3 қабат мәжіліс залы мекенжайы бойынша 2023 жылғы 19 маусымға жоспарланған.

Жаңалықтар

 /**/

БІЗ ТУРАЛЫ

БІЗДІҢ МИССИЯМЫЗ: Қазақстан Республикасының халқы үшін оның сапасы мен қолжетімділігін жақсарту жолымен шұғыл медициналық көмек көрсету.

ОРТАЛЫҚТЫҢ МҮМКІНДІГІ: Пациентке бағытталған тәсілге, тұрақты дамуға, пациенттердің сапасы мен қауіпсіздігін арттыруға, білім беру компонентін қолдана отырып, ұлттық және халықаралық стандарттарды енгізуге негізделген шұғыл медициналық қызметтің тиімді кластері.

МАҚСАТЫ:Қазақстан Республикасында халықтың өлім-жітімі мен мүгедектігін төмендету үшін әуе көлігін пайдалана отырып, шұғыл медициналық көмектің сапасы мен қолжетімділігін жақсарту

ОРТАЛЫҚТЫҢ МІНДЕТТЕРІ:
• Әуе көлігін (медициналық авиацияны) пайдалана отырып, Қазақстан Республикасының халқына шұғыл медициналық көмек көрсетуді ұйымдастыру;
• Медициналық авиацияның өңірлік бөлімшелерінің қызметін ұйымдастыру және үйлестіру;
• Халықаралық стандарттар негізінде Қазақстан Республикасында медициналық авиация қызметін дамыту;
• Қазақстан Республикасында жедел медициналық көмек қызметін үйлестіру

ОҚЫТУ-ТРЕНИНГТІК ОРТАЛЫҚ

ТӨРАҒАНЫҢ БЛОГЫ

Басқарма Төрағасы

Өту

Галерея

ҰЛТТЫҚ ШҰҒЫЛ МЕДИЦИНАНЫ ҮЙЛЕСТІРУ ОРТАЛЫҒЫНЫҢ СЕРІКТЕСТЕРІ

Пайдалы ресурстар