Пациенттерге қолдау көрсету қызметі – дүйсенбі-жұма жұмыс кестесі 09: 00 -18.00 дейін, +7 (7172) 573-537
Электрондық пошта — Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.
Біздің орталықта "Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы" Қазақстан Республикасының 2020 жылғы 7 шілдедегі № 360-VI Кодексі негізінде сапаны бақылау бөлімі және пациенттерді қолдау қызметі құрылды.
Пациенттерді қолдау қызметінің міндеті ТМККК (тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі) шеңберінде және МӘМС (міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру) жүйесінде азаматтардың сапалы медициналық көмек алу құқықтарын іске асыруды қамтамасыз ету болып табылады. Пациенттердің мәселелерін "осында және қазір" қағидаты бойынша шешеді, сондай-ақ пациенттерді медициналық көмек көрсету мәселелерінде қолдайды.
Сапаны бақылау және пациенттерді қолдау қызметінің басшысы - Шалданбаева Айдана Бекмурзақызы. Бөлім Адам мен азаматтың құқықтары мен бостандықтарының басымдығы, әділдік, гуманизм, азаматтардың құқықтарының теңдігі қағидаттары негізінде әрекет етеді.
САПАНЫ БАҚЫЛАУ ЖӘНЕ ПАЦИЕНТТЕРДІ ҚОЛДАУ БӨЛІМІ МЕДИЦИНАЛЫҚ КӨМЕКТІҢ САПАСЫН БАСҚАРУ ЖӨНІНДЕГІ ҰЙЫМНЫҢ ҚЫЗМЕТІН КЕЛЕСІ БАҒЫТТАР БОЙЫНША ҮЙЛЕСТІРЕДІ:
1) пациенттердің проблемаларын (шағымдарын) олар пайда болуына қарай және 5 күнтізбелік күннен аспайтын мерзімде пациенттердің медициналық көрсетілетін қызметтердің деңгейіне және сапасына қанағаттану дәрежесін зерделей отырып, оларға сауалнама жүргізу арқылы шешу;
2) кадрлық және материалдық-техникалық ресурстарды пайдаланудың жай-күйі мен тиімділігін бағалау;
3) пациенттерге медициналық көмек көрсету технологияларының Денсаулық сақтау саласындағы белгіленген стандарттарға сәйкестігін бағалау (клиникалық аудит) және комиссиялық бағалауға жататын жағдайларды іріктеу;
4) Тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін көрсету қағидаларын сақтау;
5) жұмыстағы ақаулардың алдын алуға және жоюға бағытталған және медициналық көмектің сапасы мен тиімділігін арттыруға ықпал ететін бағдарламалық іс-шараларды әзірлеу.
Қызметтің міндеттеріне мыналар кіреді:
- Медициналық құжаттаманы жүргізу сапасын бақылауды жүзеге асыру;
- Медициналық көмектің сапасын арттыру жөніндегі бағдарламаны әзірлеуге қатысу;
- Пациенттердің шағымдарын бақылау;
- Бал беру технологияларын бағалау. пациенттерге стандарттарға сәйкестікке көмек көрсету;
- Клиниканың кадрлық және материалдық-техникалық ресурстарын пайдаланудың жай-күйі мен тиімділігін бағалау;
- Аурухана ішіндегі комиссиялардың қызметін талдау;
- Медициналық қызмет ретінде проблемалық мәселелерді анықтау.
"Сапаны бақылау және пациенттерді қолдау қызметі бөлімі" клиникалық департаменттердің басшыларымен бірлескен жұмыс жүргізеді, оның барысында медициналық құжаттаманы жүргізу сапасы мен емдеу-диагностикалық процестің сапасына жазылған пациенттерді тексеру жүргізіледі. Тоқсанына 1 рет пациенттер, дәрігерлер және медициналық персоналдар сауалнамадан міндетті түрде өтеді. Анықталған ақауларға байланысты Департамент дәрігерлерін № департамент басшысының жеке жетекшілігімен оқытуды жүргізеді
Сапаны бақылау және пациенттерге қызмет көрсету бөліміне келесі жағдайларда хабарласуға болады:
- Егер медициналық көмек көрсету сапасына наразы болса;
- Медициналық персоналдың дөрекі көзқарасына тап болса;
- ТМККК шеңберінде және МӘМС шеңберінде көрсетілетін медициналық қызметтер үшін медициналық персоналдың ақшалай қаражатты бопсалау фактілеріне орын алған жағдайда хабарласуға болады.