fbpx

KZ

Дусипов Нұрбек Назарбайұлы

Отепова Гульнара Данифовна

ҚР Ұлттық Кәсіпкерлер палатасының орталық аппаратында аккредиттеуден өткен «Қазақстандық жеке медициналық құрылымдар Қауымдастығы» ЗТБ төрағасы.

Медицина ғылымдарының кандидаты, Білімі: Жоғары (Ташкент медициналық институты 1987-1993 ж.)

Еңбек өтілі:

1993-1994 жылдары облыстық көз емханасының ординатор дәрігері (Көкшетау қ.)

1994-1998 жылдары Көкшетау қаласында өзінің жеке кабинетінде офтальмолог дәрігер болып жұмыс істеді.

1998 жылдан бастап қазіргі уақытқа дейін Астана қаласында 3 жеке меншік клиника мен оптика салонының менеджментін жүзеге асыратын, өзі құрған «Отепова и Компания» ЖШС компаниясын басқарады.

2013 жылдан бастап ҚР Ұлттық Кәсіпкерлер палатасының орталық аппаратында аккредиттеуден өткен «Қазақстандық жеке медициналық құрылымдар Қауымдастығы» ЗТБ төрағасы.

Марапаттар:

2002 жылы – Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы Әйелдер істері және отбасылық-демографиялық саясат жөніндегі Ұлттық комиссия ұйымдастырған «Әйел басқаратын үздік кәсіпорын» тақырыбындағы республикалық байқаудың «Халыққа қызмет көрсету» номинациясында 1-орын.

2006 жыл – Астана қаласы әкімдігімен өткізілетін «Үздік кәсіпорын» тақырыбындағы байқауда «Денсаулық» номинациясы бойынша 2-орын.

2007 жылы «Астанаға 10 жыл» медалімен куәлік № 15998 марапатталды.

2015 жылы «Қазақстан халқы Ассамблеясының 20 жылдығына» медалімен марапатталды.

2015 жылы «Қазақстан Конституциясының 20 жылдығына» медалімен куәлік № 06637 марапатталды.

2016 жылы «Қазақстан Тәуелсіздігінің 25 жылдығына» куәлік № 09309 медалімен марапатталды.

2018 жылы «Астананың 20 жылдығы» медалімен куәлік №7972 марапатталды.

Пациент пен оның отбасының құқықтары мен міндеттері туралы жадынама

ҰШМҮО пациенттері мен олардың отбасылары:

  1. Пациенттің және оның отбасының мәдени, жеке, діни, рухани құндылықтары мен сенімдеріне құрметпен қарауға.
  2. Жеке өмірге қол сұғылмаушылыққа және заң шеңберінде дәрігерлік құпияны құрайтын құпия мәліметтерді жария етпеуге. Пациент фото/бейне/аудио түсірілімнен бас тартуға.
  3. Медициналық авиация желісі бойынша медициналық қызметтер көрсету шеңберінде Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес ТМККК (тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі) алуға.
  4. Сапа стандарттарын сақтауға.
  5. Өтініштер беруге және ұсыныстар енгізуге.
  6. Үздіксіз оқыту, балама әдістерді таңдау арқылы емдеу және күтім процесіне қатысуға, сондай-ақ медициналық көмек пен тасымалдаудан бас тартуға.
  7. Белгіленген жауапкершілік шегінде пациенттердің мүлкін ұрлаудан немесе жеке заттарын жоғалтудан қорғауға.
  8. Физикалық зорлық-зомбылықтан қорғауға (балалар, еңбекке жарамсыз адамдар, қарттар және осал топтың басқа адамдары тиісті қорғаныс алады).
  9. Құқықтары мен міндеттері туралы олар үшін қолайлы нысанда және түсінікті тілде хабарлауға құқылы.

 

Пациенттің және оның отбасының міндеттері

  1. Медицина қызметкерлерімен қарым-қатынаста құрмет көрсетуге.
  2. Медициналық авиацияның мобильдік бригадасының мамандарына аурудың диагнозын қою үшін мен ағымына қажетті барлық ақпаратты хабарлауға.
  3. Медициналық авиацияның мобильдік бригадасының қызметкерлерін медициналық көмек көрсету және тасымалдау процесінде, сондай-ақ айналасындағыларға қауіп төндіретін аурулар туындаған не оларға күдік туындаған жағдайларда өз денсаулығының жай-күйінің өзгерістері туралы уақтылы хабардар етуге.
  4. Басқа пациенттердің құқықтарын бұзатын әрекеттер жасамауға.
  5. Медициналық авиацияның мобильдік бригадасы қызметкерлерінің ұсынымдарын сақтауға.
  6. Пациентті (баланы, қамқорлықты) назардан тыс қалдырмауға.
  7. Әуе және жерүсті тасымалдау кезінде техника қауіпсіздігінің барлық қағидаларын сақтауға, медициналық авиацияның мобильдік бригадасының мүлкіне ұқыпты қарауға, медициналық персоналмен ынтымақтастық жасауға міндетті.

 

Ақпарат пен көмек алғысы келетін пациенттер үшін әртүрлі ресурстар бар. Медициналық авиация мобильдік бригадасының қызметкерлерімен сөйлесуден басқа, пациенттер:

  • медициналық авиация желісі бойынша тасымалдау кезінде көрсетілген медициналық қызметтердің сапасы туралы ауызша түсініктеме бере алады;
  • пікірлер мен ұсыныстарды тіркеуге арналған журналға жазбаша пікір/ шағым қалдыра алады;
  • МАМБ-ның барлық әуе кемелерінде QR-кодтар бар, сканерлегеннен кейін, ол сайтқа жолдайды, онда медициналық авиация желісі бойынша тасымалдау кезінде көрсетілген медициналық қызметтердің сапасына қатысты бағалауды қалдыруға болады;
  • сенім телефонына 8(7172) 709-713; ішкі.21-01 (дүйсенбіден бастап жұмаға дейін, сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, мереке және демалыс күндерінен басқа) хабарласа алады. Мереке және демалыс күндері өтініштерді диспетчерлік қызмет қызметкерлері тіркейді. Диспетчерлік қызмет тел. 8(7172) 701-702.
  • ҰШМҮО сайтында https://emcrk.kz («бізге жазыңыз» қойындысы) немесе электрондық пошта арқылы Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра. пікір қалдыра алады.

Этика ережелері

Іскерлік этикет және корпоративтік мәдениет

Соблюдение ҰШМҮО іскерлік этика кодексін сақтау атқаратын лауазымына қарамастан, барлық лауазымды тұлғалар және ҰШМҮО барлық қызметкерлері үшін міндетті болып табылады. Мінез-құлықтың жоғары этикалық стандарттарына негізделген бірыңғай корпоративтік рух пен мәдениетті сақтауға арналған. Іскерлік этика кодексінде ұйым ішінде де, сыртқы серіктестермен де бірыңғай құндылықтар, этикалық қағидаттар мен мінез-құлық стандарттары жазылған.

ҰШМҮО өз қызметкерлері мен олардың жұмысында стратегиялық міндеттерге қол жеткізуге бағдарлануды, кәсібилік пен жетілуге ұмтылуды, бастамашылдық пен белсенділікті, тәртіптілік пен жауапкершілікті, өзара қолдауды, жас маманға көмек көрсетуді бағалайды

ҰШМҮО қызметкерлері өздерінің лауазымдық міндеттерін атқарғаны үшін жалпы қабылданған сыпайылық пен қонақжайлылықтың нысандарын қоспағанда, сондай-ақ хаттамалық және өзге де ресми іс-шараларды өткізу кезінде жеке және заңды тұлғалардан сыйақы, сыйлықтар немесе қызметтер қабылдауға құқығы жоқ. Іскерлік келіссөздер, әсіресе телефон арқылы, биязы және сыпайы түрде жүргізілуі керек.

Жиналыстарда ұялы телефондарды өшіріңіз немесе дыбыссыз режимді қосыңыз!!!

Медициналық этика және деонтология

  1. медицина қызметкері «зиян келтірме!» емдеу әдісін таңдай отырып, пациентті негізсіз қауіп-қатерге ұшыратпауы тиіс.
  2. медицина қызметкері пациенттің ар-намысы мен қадір-қасиетін құрметтеуі, оған тілектестікпен қарауы, оның жеке құпиясының құқығын құрметтеуі, пациенттің туыстары мен жақындарының алаңдаушылығын түсіністікпен қабылдауы, пациенттің және оның отбасы мүшелерінің жеке істеріне араласпауы тиіс.
  3. медицина қызметкері пациентке өзінің діни және саяси көзқарасын таңытуға құқығы жоқ.
  4. медицина қызметкерінің пациентпен қарым-қатынасы кезінде өзін-өзі жарнамалауға жол берілмейді.
  5. пациенттен ұсынылатын қызметтер үшін төлем талап ету фактілеріне жол берілмеуі тиіс.
  6. медицина қызметкерінің жеке сенім-нанымдары және өзге де кәсіби емес себептер медициналық көмек көрсетуге әсер етпеуі тиіс.
  7. медицина қызметкері өзінің жағдайын, пациенттің эмоционалдық жағдайын пайдаланып, онымен мүліктік мәмілелер жасасуға, оның еңбегін жеке мақсатта пайдалануға, сондай-ақ бопсалау және парақорлықпен айналысуға құқығы жоқ.

ҰШМҮО диспетчерлік қызметінің қызметкерлері үшін телефон арқылы сөйлесулер жүргізу этикасы:

  1. ҰШМҮО диспетчерлік қызметінің қызметкерлері (аға дәрігерлер, фельдшер-диспетчерлер) пациенттермен, іскерлік серіктестермен телефон арқылы сөйлескен кезде кез келген жағдайда сабырлы болуға және әңгімелесушінің мінез-құлқына ешқашан өзінің наразылығын білдірмеуге тиіс.
  2. диспетчерлік қызметтің қызметкері өзінің интонацияларында өте сыпайы болуы тиіс. Әңгімелесушінің дөрекілігі, баяулығы немесе көп сөйлейтіндігі туралы айтуға болмайды. Медициналық емес қызметкерлермен сөйлескен кезде өз сөзінде кәсіби терминологияны қолдануға болмайды.
  3. диспетчерлік қызмет қызметкері өзінің әңгімелесушісіне әрдайым мұқият қарайды. Ол сұхбаттасушының ақпаратты – мазмұны, жылдамдығы, көлемі және эмоционалды жай-күй тұрғысынан қабылдауға ыңғайлы екендігіне көз жеткізеді.

Сыртқы келбет (дресс-код)

Медициналық қызметкерлерге арналған ҰШМҮО-да сыртқы келбеттің мынадай стандарттары белгіленген: бактерияға қарсы сіңіруі бар мақта-мата негізіндегі хирургиялық костюм, мақтамен аралас матадан жасалған капюшоны бар кеудеше, мақтамен аралас матадан жасалған костюм, бактерияға қарсы сіңіруі бар мақта-мата негізіндегі медициналық халат. Негізгі түсі – медицина қызметкерлері үшін – сары жапсырмалары бар қызыл, реанимобиль жүргізушілері үшін - жарық шағылыстыратын сызығы бар қара көк, санитарлар үшін – жапсырмалары жоқ күлгін түс.

ҰШМҮО әкімшілік-басқару персоналының қызметкерлері өздерінің қызметтік міндеттерін орындау кезеңінде киім, аяқ киім және шаш үлгісін таңдауда іскерлік стильді қатаң ұстануға тиіс. Іскерлік стиль – киімнің консервативті стилі. Ресми іскери стиль аксессуарларды аз қолдана отырып, стильді костюм мен классикалық аяқ киімді білдіреді.

Әрбір қызметкерде Тегі, Аты, Әкесінің аты және лауазымы көрсетілген бейдж болуы тиіс.

Жаңалықтар

 /**/

БІЗ ТУРАЛЫ

БІЗДІҢ МИССИЯМЫЗ: Қазақстан Республикасының халқы үшін оның сапасы мен қолжетімділігін жақсарту жолымен шұғыл медициналық көмек көрсету.

ОРТАЛЫҚТЫҢ МҮМКІНДІГІ: Пациентке бағытталған тәсілге, тұрақты дамуға, пациенттердің сапасы мен қауіпсіздігін арттыруға, білім беру компонентін қолдана отырып, ұлттық және халықаралық стандарттарды енгізуге негізделген шұғыл медициналық қызметтің тиімді кластері.

МАҚСАТЫ:Қазақстан Республикасында халықтың өлім-жітімі мен мүгедектігін төмендету үшін әуе көлігін пайдалана отырып, шұғыл медициналық көмектің сапасы мен қолжетімділігін жақсарту

ОРТАЛЫҚТЫҢ МІНДЕТТЕРІ:
• Әуе көлігін (медициналық авиацияны) пайдалана отырып, Қазақстан Республикасының халқына шұғыл медициналық көмек көрсетуді ұйымдастыру;
• Медициналық авиацияның өңірлік бөлімшелерінің қызметін ұйымдастыру және үйлестіру;
• Халықаралық стандарттар негізінде Қазақстан Республикасында медициналық авиация қызметін дамыту;
• Қазақстан Республикасында жедел медициналық көмек қызметін үйлестіру

ОҚЫТУ-ТРЕНИНГТІК ОРТАЛЫҚ

ТӨРАҒАНЫҢ БЛОГЫ

Мұратов Тимур Мұратұлы

Басқарма Төрағасы

Өту

Галерея

ҰЛТТЫҚ ШҰҒЫЛ МЕДИЦИНАНЫ ҮЙЛЕСТІРУ ОРТАЛЫҒЫНЫҢ СЕРІКТЕСТЕРІ

Пайдалы ресурстар